@article { author = {میرزایی, فرامرز and نصیحت, ناهید}, title = {روش گفتمان کاوی شعر}, journal = {مجله علمي انجمن ايراني زبان و ادبيات عربي (فصلنامه)}, volume = {1}, number = {4}, pages = {45-70}, year = {2005}, publisher = {انجمن ايراني زبان وادبيات عربي}, issn = {23456361}, eissn = {27173461}, doi = {}, abstract = {در «بوطیقای مدرنیسم» تنها «متن» و جوهر ذاتی آن مهم است نه چیزی دیگر. یکی از مسایل اهتمام برانگیز این بوطیقا موضوع «گفتمان» «گفتمان کاوی» است. در گفتمان کاوی یک شعر لازم است که چهار محور اساسی: «زبان، موسیقی، تصویرگری (تصویرپردازی) و تجربه بشری (ساخت عاطفی)، به علاوه موضوع بینامتنی ((intertextuality مدنظر قرار گیرد، تا متن ادبی به خوبی فهمیده شود.}, keywords = {}, title_ar = {روش گفتمان کاوي شعر}, abstract_ar = {در «بوطيقاي مدرنيسم» تنها «متن» و جوهر ذاتي آن مهم است نه چيزي ديگر. يکي از مسايل اهتمام برانگيز اين بوطيقا موضوع «گفتمان» «گفتمان کاوي» است. در گفتمان کاوي يک شعر لازم است که چهار محور اساسي: «زبان، موسيقي، تصويرگري (تصويرپردازي) و تجربه بشري (ساخت عاطفي)، به علاوه موضوع بينامتني ((intertextuality مدنظر قرار گيرد، تا متن ادبي به خوبي فهميده شود.}, keywords_ar = {متن,گفتمان کاوی,شعر,بوطیا,بینامتنی}, url = {https://iaall.iranjournals.ir/article_1655.html}, eprint = {} }